jueves, 15 de septiembre de 2016

O VERÁN DE AROA

                                                         


O fin de curso foi moi divertido pero tamén estaba deseando que por fin chegaran as vacacións   ,para poder ir a praia , xogar , ir ao río e marchar de vacacións , bueno o meu verán foi así :

O verán comezón moi bien unas días fin a Praia con menús tíos ,con meus pais e con meus avós xa que este ano fixo moito calor . En xullo fun de vacacións a Mallorca , concretamente a Can Picafort un ha zona moi bonita alí estiven oito días este ano tamén foi o primeiro que monten en avión unha experiencia regular xa que da moita impresión cando ascendes e cando descendes inda que hai moi boas vistas ao chegar ao aeroporto sorprendime do grande que era (por suposto refirome ao de Mallorca) alí paseino moi ven o que mais me gustou foi que a auga estaba  moi quente , cosa que aquí non alí fun a Palma De Mallorca, vino a catedral etc tamén fun a Manacor de onde é Rafa Nadal , tamén visiten a meu primo que esta en Porto petro que nos fumo de vacacións ao mismo tempo . Ao volver tiña o aniversario da miña amiga Iria, o pasamos moi ven , tamén voa parte do verá a pasei na Marina de Tui con María , e algunhas veces con Adriana , Sara e Laura . Tamén fun a Santa Eugenia de Ribeira , Rianxo, A Pobra do Carmiña , boiro etc . Tamén fun a visitar a Praia das Catedrais e cruzen a Asturias a Tapia De Casariego . En agosto truxen a miña amiga Iria a casa e fuimos a o río a goián e tamén truxen a miña amiga Laura nos fuimos a Vigo ao Corte Inglés e por último fun ao cumple de Javi e paseino moi ven na piscina . E xa comezou setembro ,otra vez .

No hay comentarios:

Publicar un comentario